Mama tips

Tänkte när jag ändå håller på kan jag slänga in lite tips på snygga mama kläder. Tar kläder ifrån H&M denna gång men om det uppskattas kan jag såklart även slänga in från andra sidor senare =)


Snygga & sköna linnen som kostar 49.50 styck

En snygg jeanskjol som passar bra nu till vår/sommar. Kostar 299 kr
 

Mysiga & sköna & kostar 149 kr st

Parfekt till dom med mage i sommar. Kostar 149 kr dom här med


Capris som passar perfekt vid dom lite svalare dagarna. 199 kr kostar dessa

199 kr för dessa söta blusarna. Love them!

Det får räcka för denna gång. Men om ni uppskattar det här inlägget så slänger jag jättegärna in flera av dessa men kan ju såkler även fixa med amningskläder & barnkläder med om intresset finns. 


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack va bra :D

2010-03-25 @ 13:16:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling