Måndag

Hej
Ännu en ny vecka som har några härliga dagar att ge. På fredag blir tex Lilly 11 månader så det är snart dags att börja planera kalas för henne. Och vi hoppas att vi snart får en god nyhet =)

Idag gick hela famljen Röjerås upp kl 9. Det här är andra dagen som Lilly har vaknat vid den tiden. Och i lördags vaknade hon vid 8 så hon har helt plötsligt börjat sova lite mer. Vet inte om det är för att hon håller på att träna att gå eller vad det är men skönt är det iaf att sova så mycket kan jag ju iaf säga =)

Idag har vi inget inplanerat men sånt kan ju alltid ändras. Men just nu sitter jag här i soffan & slö kollar på tv, V håller på att betala räkningarna & Lilly står mitt på golvet & håller på att leka med en hel del saker på samma gång.

Nej, nu ska jag ta & hålla lite koll på busen.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling