Måsten

Hej
Måste gå till affären & handla middag & frukt & annat gott idag. V jobbar ju imorgon så då är det extra skönt att ha allt hemma så man slippar springa till affären imorgon när man endå har varit där idag.

Ska försöka duscha innan vi beger oss men det känns ju lite drygt att duscha & gör sig iordning så här sent på kvällen när man endå ska gå i säng om ett par timmar så vi får se om jag kan lura iväg mannen för att handla själv. men jag skulle väl inte tro att det går. Annars får jag dra på miog en mössa & gömma mig under den under butiksbesöket.

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Mysig blogg du har! :)

2010-03-30 @ 19:19:36
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling