@ Mormor & Morfar

Hej.
Söndag idag då. Tänk vad tiden går.

Idag mår jag bra. Känner inte av någonting ifrån min lilla sjukhusvistelse. Eller ja, jag mår lite illa konstant men jag tror inte att det har med det att göra.

Just nu är vi hos mina föräldrar alltså Lillys mormor & morfar. Har hållt på att fixat min systers hår ett tag nu men det går inte som jag vill riktigt. Hon har fått riktigt långt hår nu. Typ till brösten. Jisses. Tänk att jag en gång hade så långt hår. Varför klöpp jag det? Fast jag trivs ju bra i kort hår med. Är faktiskt sugen på att klippa kortare än vad jag har =) Får se hur det blir.

Har precis ätit lite mat & ska ta & äta lite glass nu.

Hej på er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja att vara gravid är helt underbart :D Ja men va tusan, blir det någon mage snart eller? :D Hoppas att du fortsätter blogga om det blir en till mage iaf :D



Tack så mkt för din röst :D Kram

2010-03-07 @ 21:22:34
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

SV: Mysigt :D Håller tummarna på att det blir något :D Jag vill oxå ha en 2011 bebis faktiskt :D Kram

2010-03-08 @ 10:22:33
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

SV: Det vet man aldrig, det blir när det blir, kanske blir 2012 istället :) Äsch, inte alltid lätt att vinna världens längsta lopp ju, det kommer nog snart :) Kram

2010-03-08 @ 19:00:14
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling