Snart hundlös

Japp, vi ska nog slänga iväg Flinga på foder nu. Det funkar inte här hemma längre så hon har börjat trotsa oss här hemma. Under dom 2 åren vi har haft henne har hon aldrig fått vara inne i vårat kök. Men på sista tiden struntar hon verkligen i alla våra regler. Hon sticker in i köket hela tiden & idag såg jag även henne gå in där men det struntade hon verkligen i. Hon ställde sig & kollade på mig men stannade iaf kvar där inne. Blir otroligt ledsen när hon trotsar oss pga att Lilly behöver all uppmärksamhet just nu. Hon har alltid varit snäll & lydig & vi hoppades verkligen att det inte skulle bli så här men hunden verkar ha bestämt sig så det finns inget vi kan göra. Jag klarar inte av att skälla på henne & ha 100% koll på henne 24/7 när jag har Lilly att kolla till & är trött & preggo. Det funkar ju tyvärr inte. Det skär verkligen i hjärtat men det verkar vara den enda utvägen just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling