Solig dag!

Hej
Åh så fint väder det är ute idag! Underbart värre. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det ju alltid. Hade tänkt träfaf våran gravida tjejvän så det kanske skulle smitta lite men hon kunde inte träffa oss idag. Så det var lite tråkigt. Men det blir säker snart endå. Någon som har nått förslag på vad man ska hitta på?

Har förresten ändrat lite här på bloggen. Högst upp på bloggen & i min info står det nu att vi väntar på ett nytt plus på stickan. Jag menar, alla som läser min blogg vet ju att vi försöker att "tillverka" ett syskon till busen så jag kan ju lika gärna skriva ut det tycker jag =) Nu håller vi tummarna att det blir ett litet + denna månad eller vad säger ni? =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Lycka till, ja håller tummarna!

2010-03-09 @ 13:06:50
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling