TGIF

Hej
fredag idag. Jippie. Med fint väder & allt. Snacka om lyx. Tänk att man kan bli så lycklig av lite sol va? Underbart =)

fast något som inte var lika underbart med den här dagen var ju NÄR den startade. Jo det var så att min lilla sessa tyckte att det var dags att slå upp sina blå kl 5.56! Fy vad tidigt. Kan iinte förstå hur hon har fått för sig att det är lagligt att gå upp innan 6. För det är det inte. inte i det här huset iaf =) Nej då. Vi gick & lade oss tidigt (22.30) så det var rätt så lungt. men inte ens vakna med the voice hade ju börjat när vi kom ner så man var ju inte på topp om man säger så.

Idag vet jag faktiskt inte vad som ska hända. Vet bara att det blir lets dance & solsidan ikväll. Mer planer än så har vi inte. v jobbar ju idag så han kommer väl hem vid halv 6 tiden ikväll så vad vi hittar på innan dess vet bara gudarna. Skulle vilja gå & sola lite men det kan jag ju inte när jag är ensam med Lilly. Visst kan man ju sola lite när man är ute men jag är verkligen blek så jag behöver en helkropps solning & det är snart. får hoppas att jag kommer iväg i helgen istället.

Nej, nu tänker jag torka av bordet lite & sen olja in det. behövs verkligen såg jag imorse.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

skulle oxå behöva sola!!!!

sv: Lycka till :) skadar aldrig att prova :D

2010-03-12 @ 21:34:51
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

ojust det! Det är bara bra med oss, S har en låsning i höften men annars bra :) Hur är det med er då? kram

2010-03-12 @ 21:35:36
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling