Till alla nya läsare:

Hej
Har sett att jag har fått väldigt många nya läsare den senaste tiden. Det är nog mest tack vare Denise som här om dagen hade mig som dagens tips. Tack så jättemycket för det =) Känner mig jätte hedrad att det är någon som vill tipsa om lilla mig. Blev faktiskt lite generad när jag såg det. Är det någon som tycker att jag har en sån intressant blogg? Det trodde jag inte riktigt. Jag är ju bara en helt vanlig 21 åring som kanske har gjort lite mycket vuxensaker för att var så ung. Men annars är jag väl helt vanlig tycker jag.

Men jag tänkte ta & pressentera mig lite för er nya läsare iaf. Jag heter Liselotte Röjerås & är 21 år & bor i en lite håla som heter Östervåla som ligger 5 mil norr om Uppsala. Här har jag bott hela mitt liv & tror nog att jag alltid kommer att göra det med. Jag har mamma & pappa som är förlovade & 3 syskon. En storebror, en lille syster & en lillebror en Jag har på mina 21 år hunnit med en hel del. Som 14 åring (021015) blev jag tillsammans med min man Victor & 3 år senare förlovade vi oss (051224).

2 månader innan vi förlovade oss dog min älskade mormor & med det följde många förlorade timmar från min utbildning till undersköterska vilket tillsllut resulterade i att jag hoppade av skolan & var hemma  & arbetade som assistent till min syster som är handikappad. Jag slutade i början av 06 men började om 2:an i en annan skola höstterminen samma år. Det var även då jag flyttade hemmifrån & flyttade ihop med Victor. Så när jag var 17 år hade jag hunnit förlova mig, flyttat hemifrån & även börjat samma utbildning 2 gånger om.

Men i början av 07 hoppade jag av utbildningen igen då jag inte trivdes med det val jag hade gjort. Men det var i samma veva jag & V bestämde oss för att gifta oss. Så den 7 juli -07 stod vi framme i kyrkan & sa ja till evig kärlek mellan varandra. Vi köpte senare samma år ett hus tillsammans. Jag var 18 år när jag jag äntligen fick bli fru Röjerås. 

Lite mer än 1 år som gifta fick vi veta att våran underbara dotter Lilly låg i magen. Lyckan var total. Vi skulle bli föräldrar. Tiden gick & den 2 maj 09 tittade hon ut. Det var en 9 dager efter beräknat datum & förlossningen tog 22 timmar men det var det verkligen värt.


Och nu snart blir våran lilla dotter 1 år & nu har ett litet syskon flyttat in i magen så i november hoppas vi att det tittar ut ännu en liten Röjeråsare så nu får ni följa med på denna lilla resan vi har framför oss. Hoppas att ni kommer gilla den.


Ja, det var en liten beskrivning om mig & mitt liv so far. Hoppas att ni fick någon uppfattning om mig nu. Har ni några frågor är det bara att ställa dom.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vad fint du skriver om ditt liv hittills. Ni har verkligen varit med om mycket underbart. Är det i början av november du har bf? Hoppas på den sjätte isf hihi!



Kram

2010-03-31 @ 20:44:17
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Bessie

Vilken vecka är du i nu? =)

2010-04-01 @ 18:31:41
URL: http://metrobloggen.se/Bessie

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling