Tjejnamn spikat

Hej
Idag begav vi oss tillslut till min kusins fru & barn där vi tillbringade hela dagen vilket var supermysigt. Tack så jättemycket för allt Lotta♥ Och grattis. Ska bli riktigt kul det här =)

Innan vi åkte blev det en sån här sak som det blev när Lillys namn blev spikat. helt plötsligt fick jag upp namnet i huvudet & så smakar man lite på det & sen blir det helt enkelt det som får bli namnet. Och denna gång är det ett namn som inte är så jättevanligt i detta avlånga land. Det är faktiskt bara 126 tjejer i hela sverige som heter det här. Så jag är riktigt nöjd över vårat val =) Ddet är riktigt sött & passar perfekt med Lilly. Vill inte säga vad det är riktigt än då vi vill säga vad det är till våra föräldrar först men jag kan iaf avslöja att det börjar på L det med =)

Kan tilllägga att det finns 10923 st Lilly i Sverige så det ska bli riktigt kul med ett lite ovanligt namn denna gång =)

Vill bara säga en engång, TACK för alla er hjälp med namn,mag, säng & vagn problem vi har haft. Det är helt underbart att ha så hjälpsamma läsare. Ni är guld värda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling