Torsdag

Hej
Hur är det med alla? Sälv är det okej. Trött & så men det funkar iaf. Har legat på soffan i någon timma med så nu ska jag ta & rycka upp mig & kanske gå till affären. Köpa lite gott till tacoskvällen vi ska ha här hemma.

Igår var vi till enköping med jobbet (godiset) & var även in en snabbis på lindex & köpte en jumpsuite´till busen. Hon hade en som hon har växt ur så nu blev det en i storleken hon har nu. Är ju smidigt att bara behöva slänga på ett plagg istället för massa flera.

Och på tal om lilltjejen då. Hon spydde i bilen igår med. Vet inte om det var någt hon hade ätit eller om hon helt enkelt blir åksjuk. Stackaren iaf. Hon var inteb glad kan jag säga. Men hon har iaf tur att ha en mamma som packar ner så mycket extrakläder så hon har ifall något sånt där händer. Så hon fick ju iaf rena & fina kläder på sig & slapp sitta i snusk kläderna.

Nej om man ska ta & sminka sig lite då så man inte ser ut som en levande död kanske =)

Kram på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling