Trött mama

Här har ni en trött mamma som bloggar kan jag säga. Har varit full rulle hala dagen & som jag sa tidigare så ville dottern gå upp 5.43 imorse. Fy vad tidigt det är. I det här hushållet är det faktiskt ett stort brott om man vill gå upp innan 6 =)

Lilly & jag lekte ett tag innan V kom hem & då ställde jag henne på golvet för att kolla om hon ville stå lite själv för jag vet att hon kan stå själv men hon gör det inte gärna utan brukar stå vid något & släppa taget om hon helt glömmer att hon står själv. Men när jag ställde henne mitt på golvet nu ikväll så stod hon där & såg jätteglad ut vilket var riktigt härligt. Vill att hon ska få större självförtroende när det gäller att klara av att stå helt själv så hon ska känna att hon klarar av att börja ta några småsteg själv & jag tror att hon tycket att det var riktigt kul faktiskt =) Jag vet att hon kan stå själv & jag vet att hon skulle kunna gå själv nu med om hon tränade lite men just nu tycker hon att det är lite läskigt så det är därför vi håller på att träna. Hon skullle nog tycka att det var så roligt att gå själv faktiskt.

Nej nog talat om det nu. Har sen lillan lade sig städat undan i vardagsrummet villket var riktigt skönt. Kände att det var lite mycket prylar här & var som inte skulle vara inne i vardagsrummet. men nu så börjar jag känna mig färdig =) v håller på att fixa lådorna som ska ut imorgon men jag orkar inte packa nu då jag kände mig lite yr när jag höll på att plocka & jag vill inte gärna svimma nu när man är preggo.

Nej nu ska jag ta & fixa mig för sängen. Känner att jag behöver sova lite nu. Men vi ses ikväll

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling