Trött

Hej
Hua vad jag är trött idag. Lilly bestämde sig för att vakna till kl 6 imorse så man fick knappast någon sovmorgon. Men men. Nu har hon iaf gått & lagt sig för att sova lite så jag tror nästan att jag ska göra samma sak.

Igår hade vi jättemysigt. Satt & klappade & kände på magen & fick till&med lite buffar så jag var ju i himelriket =) Snacka om att man längtade efter en egen stor mage igår då. Fy vad jag blev bebissjuk då =) Men det kommer när det kommer. Går ju inte att skynda på det eller göra något för att vara extra säker på att bli gravid. vi gör som vi alltid gör & det kommer ta den tiden det gör. Så är det ju bara. Även om man hoppas & önskar lite extra ibland.

Nej nu sak jag ta & lägga mig på soffan så får vi se om jag får sova någonting nu eller hur det blir. Kanske ska ta en alvedon först då jag börjat få ont i ena axeln/armen igen.

Kram!


PS: Lilly blev ju 10 månader igår. Bara 2 månader innan hon fyller 1 år. Hur kan jag ha en så stor dotter redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling