Vad är det här?

Hej
Är på superbra humör idag då min underbara dotter sov till 7.27 imorse. så en regäl sovmorgon blev det då jag annars får gå upp vid 6 tiden. Så tack Lilly för att du lät din trötta mor sova lite extra idag ♥

Men jag kan säga att det kändes rätt så värdelöst när man tittade ut sen då snön vräker ner idag igen. Åh vad jag är trött på all denna snö. Vill ju ha en varm & go vår nu. Nä nu är jag verkligen sugen på den där utlandsresan.

Snart kommer en leverans hem till oss så då ska vi plocka i ordning allt som kommer & sen vet jag inte vad som händer. Hade väl tänkt att vi skulle hälsa på fam Eriksson/Berg men Tina hade migrän så det kändes inte så bussigt att komma dit med en liten tjej som verkligen vet hur man använder dom ljusa höga tonerna när amn ska låta lite illa. så nu vet vi inte riktigt vad som händer idag.

Sen måste jag även passa på att tacka alla som kommer med tips om sängen/vagnen & om det här med magen min. Är verkligen jättekul & skönt att få hjälp av mina underbara läsare. Det hjälper en massa kan jag säga. TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling