Våffeldag

Hej
Idag är det våffeldagen & V jobbar som vanligt. Men jag & Lilly bjöd hit mina föräldrar, svärmor & V´s syster på våfflor så vi har haft en riktigt trevlig dag idag.

Lilly ligger just nu & sover men jag bara väntar på att hon ska vakna. Men vad vi ska hitta på när hon har gjordt det har jag ingen aning om. Men det blir väl en massa leka som vanligt skulle jag tro. Jag skulle visseligt vilja vila lite nu innan hon vaknar då vi gick upp 5.43 idag. Fy vad man är trött nu för tiden. Men jag skyller på bebisen i magen. Är ju runt den här tiden man brukar vara lite extra trött så det är väl ingen fara så. Men jag har redan börjat äta järntabletter eftersom dom sa att jag hade järnbrist när vi var på akuten. Och jag har ju även glömt att ringa till min Bm med. Hon har teletid mellan 8-9 eller 9-10, kommer inte ihåg vilket det är men jag glömer ju helt bort det varje dag. Så på måndag måste jag ta tag i det för då har jag gått 6+3 så det kan ju vara dags att skriva in sig snart.

Nej, nu ska jag ta & vila lite så får vi väl se hur lång tid det blir.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sanne

Helene går på semester imorgon eller om det var idag och blir borta två veckor, så du vet!

Kram

2010-03-25 @ 17:47:08
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling