5/5

Hej
Idag är jag & Lilly ensamma hemma då V jobbar. Han brukar ju jobba torsdag & fredag men han ville vara ledig fredag då hans lillasyster fyller 18. Gud, tänk vad stora alla blir. Hon var bara 10 år när jag & V blev tillsammans. Helt sjukt.

Aja, idag har vi lite saker som står på agendan. Vi ska vara på BVC för 1års kontroll vid 11 tiden. Ska bli riktigt kul att se hur stor hon är hon. Vi ställde ju henne på vågen när jag var på inskrivningen & då hade ju hon allt på sig & även ytterkläder & då stod vågen på 10.1 så vi får se vad det hamnar på. Och eftersom hon bara går nu så har hon nog gått ner lite med. Ja, det blir kul.

Innan eller efter det ska jag springa iväg till posten & skicka iväg ett litet paket till underbara Denise. Vad det är får ni se sen =) Men jag hoppas på att den kommer bli omtyckt. Eller jag vet att hon gillade den då hon fått en bild på vad det är =)

Nej, nu är det frukost som gäller. Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling