Baby in my tummy

Här kommer magbilderna som utlovat. Blev tvärr inget knäppt i Turkiet så jag fick ställa mig framför spegeln som vanligt & knäppa lite. Men jag tycker att det är svårt att få till en bra vinkel där man verkligen ser den rätta storleken på maggen. Men här kommer några iaf =)

Den växer så bra så =)

Här syns det hur högt upp den är

Det var dom som blev bra den här gången för jag fick inte knäppa sålänge då min dotter tycket att jag skulle komma & leka lite med henne istället. Så dom här 2 blev det denna gång. Ska knäppa fler senare.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma Bea

Jag tror nästan du har större mage än mig! :P

2010-05-31 @ 19:18:09
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling