För ett år sen...

Kom jag in på förlossningen med värkar & väntan på Lilly hade tagit slut. Nu skulle vi genomgå ett par timmars värkar innan våran lilla underbara tjej äntilgen kom upp på mitt bröst. Värkarna startade vid 4 tiden på morgonen men det skulle ta 22 timmar & det hann bli en ny dag innan våran tjej kom. Så imorgon ska här firas. Tänk att det är 1 helt år sen hon föddes. Det här året har gått så fort men det har verkligen varit underbart. Tack för allt min underbara familj♥

En jättemage för ett år sen

Jösses. Var den verkligen så där stor?

Badet jag tog på förlossningen

En blivnade mamma som väntar på att vattnet ska bli klart

Precis vaknat efter ryggmärgsbedövningen & en välbegövlig sömn på 1½ timma efter 18 timmars värkar utan sömn.

Här mäts det värkar

Liten cocktail. Värkestimulerande & vätska.

Osnygg bild men det bjuder jag på =) Sista bilden som är tagen på mig innan Lilly kom ut. Kan inte släppa att magen ser så konstig ut. Men det för nog för att det bara var en bebbe där inne & inget vatten. Kan inte förstå att det här är 1 år sen. Och snart är man där igen♥ 


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

mysigt :D Den bilder är inte ful! Underbart vacker!

2010-05-01 @ 10:57:43
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling