Hej alla glada. Här är klockan 10.10 och...

Hej alla glada. Här är klockan 10.10 och vi har precis ätit frukost och ska snart ut i den gassande solen. Men för mig blir det skugga på axlarna och sol på benen. Mina axlar har ju inte hunnit återhämtat sig än utan blir röda för minsta lilla. Jobbigt men vi kommer ju åka hem imorgon och det ska faktist bli skönt. Men just nu njuter jag såklart av att vara här. Om någon timma ska vi ner på stan och äta en god lunch. All mat här ingår ju men man har tröttnat lite då det är kyckling två gånger om dagen och har varit det sen vi kom. Så det ska bli gott med något annat. Nej nu ska jag njuta av semester här men ha en underbar dag <3 XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling