Kattungar

Japp nu har dom kommit. 5 st små pluttar har kommit just nu men jag tror inte att det kommer flera heller. Det är 4 st som är gula & en som är sköldpaddsfärgad. Alla med svans. Mamman är ju helt utan svans & när hon fick sin första kull fick hon 2 helt utan svans, 1 med stump & en med svans så det vart en hilma chock att alla fick svans denna gång. Och den flerfärgade är tjej som dom alltid är & 3 av dom gula är killar. Den sista har jag inte hunnit kolla än men det skulle inte förvåna mig om den är en pojk med.

Så nu vet ni var vi har haft för oss den senaste tiden. Så nu får ni följa med på dom här missarna på deras uppväxt. Mysigt va? Ingen som är intresserad? Hihi


Den sista var en kille den med om jag inte såg helt fel =)


Kommentarer
Postat av: Cathy

Åhhh, jag ÄLSKAR kattungar!! Vill ha, vill ha, VILL HA....men min son är allergisk mot pälsdjur:-/ ---rackarns unge:-) Såå snälla, GOSA för mig oxå!!!

2010-05-15 @ 22:30:47
URL: http://fourkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling