Magen växer

Hej
Tänkte lägga ut lite bilder på den väcxande magen. Är ju lite dålig på att få med bilder i inläggen så jag tror nog att magbilderna är rätt så uppskattade =) Tagna idag i v.13+4

Lite rolig bild då man ser magen i 2 vinklar

Sidan utan tröja. Strunta i kartongerna som inte kommit iväg till återvinningen & den snygga reflexen från vagnen =)

Och sist men inte minst en bild ifrån sidan med tröjan på. Och samma sak här. Strunta i kaoset =)

Växer fint va? Ni kan inte tro hur mycket jag längtar till RUL =) Åh vad jag undrar vad det är för liten filur(eller kanske 2?) där inne.
L O V E


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Spännande :D Kanske är det 3? :D ahha :D

2010-05-18 @ 22:27:22
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Jisses vilken mage du har redan! Vart ska detta sluta ;)

2010-05-19 @ 14:37:24
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling