Min dotter är 1 år!

Hej
Herregud. Min dotter är nu en stor 1 åring. Jösses. Tänk att det är 1 år sen man för första gången fick se henne. Underbara lilla Lilly. Som just nu inte är så liten. Men det är ju så det ska vara.

Har verkligen haft fullt upp idag. Hon vaknade vid 8.30 & första besöket fick vi vid 11 tiden så vi han bara äta lite & bada innan det kom folk. Och efter det har det rullat på för fullt. Och jag måste bara säga tack till alla underbara som kom idag & grattade henne. Det värmer så i mitt hjärta.

Men nu så. Nu sover hon så nu ska vi uppdatera lite här. Har ett par bilder på henne & några fina saker men ska knäppa fler senare idag. Men här kommer ett litet urval av hennes underbara dag =)

En busig liten 1 åring

Den fina klännignen hennes mamma fyndade på tradera

Leker med en fin present

En god tårta & en massa annat i bakrunden

En oroligt stolt mamma. Här ser ni även min frisyr som jag helt glömt att lägga upp en bild på =) Även jag hade klänning idag

Hoppas att ni förstår att det har varit mycker idag & att det är därför det har blivit dåligt med uppdatering & även bilder. Men det ska bli ordning. Lovar!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling