The day

Hej
Idag blev det en hel del gjort men nästan inget hemma =) Vi var & hämtade mitt & Lillys pass så nu är det bara att fara iväg på lördag. Sen var vi in & handlade lite byxblöjor inne på hemköp då jag helt enkelt vet att jag inte kommer använda tapeblöjorna. Iaf inte när vi är i Turkiet. Lilly är ju van med att hon ska stå upp när vi byter kissblöjor & då lyfter hon alltid på ett ben i tagen så hon kommer i blöjan. Och jag har även fått för mig att det ska vara skönare att använda byxblöjan. Vet inte varför men då är det =)

Sen var vi iväg hem till mina föräldrar & fikade lite. Hämtade även hem en liten rosa prinsess väska som Lilly lånar av sin moster att ha när vi åker iväg. Kommer ta den som handbagage tror jag. Känns bäst så man vet att allt kommer med.

Just det. Innan vi åkte iväg lät V fönsterna i vardagsrummet & när vi kom hem luktade det kattpiss i hela huset. Så det är någon hankatt som har hoppat in i vårat hus & pissat ner det. Hade till&med kisat i soffan. Blir så himla ledsen när sånt händer. Att folk inte tar & kastrerar sina hankatter. Iaf när man bor lite mer inne i smeten. Dom springer ju & förstör möbler & så. Det är ju inte kul för någon. Visst, jag vet att våran katt precis har fått kattungar & så man vi har flera gånger tänkt kastrerat henne. Hankatten är redan det. Sen länge sen. Men det är så att våran hona har haft en massa problem med sin hy & så satt vi har inte velat kastrerat henne innan hon fick sin första kull då vetrinären trodde att det skulle hjälpa henne. Vilket det gjorde. Och sen blev det ju flytt för oss & en massa annat så vi har helt enkelt flyttat upp det. OOch när vi  såg att hon blev parad kan jag helt ärligt säga att jag började gråta. Jag ville verkligen inte ha flera kattungar men nu är det ju som det är. Lätt att vara efterklokt.

Nej nu ska jag mysa lite här med min man.

Massor med kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling