Trött mama

Hej
Åh gud vad jag är trött idag. Är nog för att man bara har suttit still idag & inte haft något att göra. Lilly leker man ju så klart med men eftersom vi inte visste när vännerna skulle komma så blev det ju att man bara har suttit & väntat på besöket.

Dom är fortfarande här men jag är lite osocial & sitter bara vid datorn. Är hungrig igen nu. Vet inte om det blir tacos eller om det blir fläskfile. Var ju längesen vi åt tacos så jag skulle gissa på att det blir det.

Nej nu ska jag umgås lite här. Kram


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken mysig blogg du har, spännande att vänta tillökning i familjen :-) kram

2010-05-09 @ 19:02:26
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling