Trött

Hej
Gud jag är så himla trött hela tiden. Jag vet att det har att göra med graviditeten med det är så otroligt jobbigt när man har en liten att ta hand om. Men som tur är så har jag en underbar man som låter mig ligga lite på soffan & vila lite. Och en underbar dotter som låter sin mamma vila & faktiskt inte är på mig & vill leka. Hon är en helt underbar person som bara blir vackrare & vackrare för varje dag som går. Snacka om att vi kommer få det jobbigt när våran tjej börjar bli intreserad av pojkar. Hu!

Man märker att hon gillar att leka lite själv nu för tiden. Hon hittar på en massa saker som hon pillar med & leker. Men helt plötsligt vill hon upp i knät & mysa med pussar & kramar. Så underbar. Snacka om att man har haft tur♥ 

Du är så vacker & underbar att mamma får lov att nypa sig i armen minst en gång om dagen lilla hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling