1 dag kvar till BF!

Hej
Ja idag är det en fjuttig dag kvar innan vi är framme vid BF datumet. Men sen får vi ju se om fröken där inne tänker vara punktlig eller om hon stannar i magen lite längre än beräknat. Har visseligen tagit ett litet snack med henne & bett henne snäll att komma ut & visa sig nu men vi får se om det funkar =)

 Jag känner mig nu så otroligt osmidig så jag vet inte vad jag ska göra. Tar ju en halv evighet att komma upp ur soffan & sen småunkar man till toaletten som numera är ett ställe där jag spenderar halva dagarna på känns det som. För jösses vad jag kissar nu. Tycker att det verkar som att jag inte kan dricka en droppe innan den vill ut haha. Men det är väl för att hon trycker på så skulle jag tro. För oj vad hon ligger långt ner kan jag säga. Ibland tror jag att hon ska trilla ut =) Och vissa gånger känns det som att man går som att hon gör det med

Jaja, nog om det. Om en timme ska vi tillbaka till BM för förhoppnigsvis sista gånger =) Så nu får vi se om jag gått något mera & hur mitt SF-mått ligger. Tycker det är så häftigt att se vad som händer med kroppen varje gång men är där. Och specillet att å hära på tösens underbara hjärtljud. Det är så himla mysigt att få höra det slå på & man längtar verkligen lite extra varje gång man går därifrån♥

Idag är det ju förresten 1 månad kvar till julaften. Jag har en liten önskan inför jul & det är att vi ska ha gjort om här inne i vardagsrummet till dess. Är otorligt sugen på att möblera om man maken tycker att det står så bra som det kan göra utan att behöva förlänga en massa sladdar så det kan jag nog tyvärr glömma men jag skulle vilja tapetsera om lite iaf =) Visst hyr vi ju detta hus men dom har sagt att dom kanske ska göra om hela huset & dom verkar inte rikigt bry sig om att vi bor här så jag tror inte att dom skulle märka om det såg annolunda ut heller haha.  Jag är otroligt sugern på att göra en egen variant av bröstpanel som skulle vara rikitgt fuskig. Jag vill nämligen tapetsera med en vit nertill & en mönstad upptill för att sedan sätta en tunn list mellan dom. Så ingen panel alls utan bara en ljus tapet. Vad tror ni om det?

Nej detta blev ett otroligt surrigt inlägg så nu tar jag helt enkelt & rundar av innan jag kommer in på något annat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling