1:a advent + värkar =)

Hej
Ja dagens rubrik säger väl allt skulle jag tro =) Här hemma är värkarna äntligen igång sedan 4 tiden intt men det är fortfarande lungt då det är mellan 7-10 minuter mellan dom & sen håller dom i sig i ca 1 minut. Så det går verkligen år rätt håll nu =) Sen har jag äcven lite rosa vattninga flytningar för dom som undrar haha. Så vi hoppas på att våran lilla tjej kommer titta ut idag♥

Idag är et ju även första advent & vi har ätit en massa gptt här hemma mellan alla värkar. Till frukost blev vört & nyss åt vi en massa lussebullar med julmust! Åh vad underbar denna dag är hittills =)

Så här mysigt hade vi det nyss. Med värkar & allt =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till!

Vår lilla nummer två tittade nästan ut i bilen i torsdags när värkarna helt plötsligt gick från fem min mellan och inte så farliga till att komma med en minut mellan.. Tur vi inte hamnade i rusningstrafiken haha.. 10 min på förlossningen och sen var vår lilla dotter här <3 Snart får ni träffa er!

2010-11-28 @ 12:06:57
Postat av: Liselotte,22 år & mamma till Lilly 18 månader & Léone med BF 25/11♥

Malin: Oj hjälp. Vilken tur att ni hann in. Om det skulle hända oss blir det verkligen en tös i bilen då vi har ca 50 minuter till förlossningen härifrån. Ett jättestort grattis till eran lilla tös!



Kram

2010-11-28 @ 12:36:21
URL: http://liselotteloves.blogg.se/
Postat av: malin

Mysigt!! Då får vi kanske samtidigt ungefär =)



Ligger nog ungefär som du tidsmässigt med värkarna och vill vara hemma så länge som möjligt. Har du ringt in nåt till förlossningen?

2010-11-28 @ 13:22:02
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Sanne

Mys, jag längtar ♥

Hör av er om och när ni åker in! Tusen kramar

2010-11-28 @ 13:33:25
URL: http://sanneholling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling