2 dagar kvar!

Hej
Ja idag är det endast 2 små dagar kvar till vi kommit fram till det efterlängtade BF datumet. Helt sjukt på något sätt med att man redan gått hela tiden ut & att hon kan komma vilken sekund som helst. Det har verkligen varit underbart att få bära runt på dena lilla tös dessa 40 veckor men jag ser verkligen fram emot att få träffa henne & få lära känna henne under all den tid vi kommer få ihop♥

På tal om det så tror jag att min kropp håller på att ställa in sig på förlossningen nu. Igår kväll höll jag på att plocka lite här hemma då jag fått dille på att ha det städat här hemma om hon skulle titta ut innan torsdagens storstädning. Hur som så började jag få lite konstiga kännigar i ryggslutet när jag hade plockat klart & det tog bra länge innan jag kunde hitta en bra ställnig att sova i inatt. Sov även lite otroligt med & nu har jag kännt samma sak i ryggen idag med. Så jag vet inte om det håller på att gå igång eller vad det är som händer. Vill ju inte hoppas för mycket heller så jag tar det som det kommer =)


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Åh vad spännande det är nu. Hoppas hon vill komma ut till er snart!

2010-11-23 @ 13:42:52
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag har också lite konstiga känningar i ryggslutet men man ska ju tydligen känna lite både här och där och även om jag tror att hon kommer att komma ut snart så kan hon ju lika gärna stanna kvar 2 veckor längre.. ;) Tänk om din lilla kommer precis på torsdag?! Det vore ngt.. :)

Jag drömmer mardrömmar om att jag inte kan hitta mina journaler när det väl är dags och att väskan inte är packad..sen när man läser bloggar runt om där de föder hit och dit så är det väl inte konstigt.

Ska nog börja förbereda väskan ändå. ;)

Kram

2010-11-23 @ 19:09:47
URL: http://kakaombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling