3 dagar kvar!

Hej
Ja nu känns det verkligen som att vi är på slutspurten. 3 dagar kvar till BF. Hur underbart är inte det!? Går jag över tiden lika länge som jag gjorde med Lilly är det alltså 11 dagar kvar men den här sista tiden har ju gått så himla fort så jag kan inte fatta att värkarna kan starta närsom än =) Men jag går endå runt hela tiden på nålar & väntar på att förlossnigen äntligen ska starta. För oj vad jag längtar till att få känna på värkarna igen konstigt nog. Jag tror att det beror på att jag denna gång verkligen vet vad som kommer hända & jag vet vad jag kommer få efteråt. För att få ett barn är verkligen det unerbaraste man kan vara med om. Jag kollar varje dag på Lilly & vill bara gråta av lycka för att jag älskar henne så. Kan inte förstå att vi har fått en sån underbar liten tös som snart blir storasyster. Och 1 vecka efter BF även blir 19 månader. Ja livet är verkligen helt underbart♥



Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Vilken fin mage, spännande att det är så nära nu till dagen D :)

2010-11-22 @ 11:02:26
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Sussie

Hej! Har läst här ett tag nu men aldrig kommenterat något förlåt. Jag har idag 14 dagar till BF med första barnet och är så förväntansfull :D. Jag vill önska dig lycka till och hoppas du får en underbar förlossning.

2010-11-22 @ 12:28:56
Postat av: Tofva. MajBebis

Oj Oj, Nu äre snart dags :D Håller tummar o tår. Guuu vad spännanade !!! Kramiis

2010-11-22 @ 13:47:39
URL: http://tofva.blogspot.com
Postat av: michaela (gravid v33)

åh...vad spännande att det är så nära! Himla skönt att du ser fram emot förlossningen också=)

2010-11-22 @ 15:06:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling