BM besöket

Hej
Idag var det ju som sagt tid för ännu ett BM besök & vi hoppas att det vart det sista =) Men vi fick en ny tid den 1/12 endå. Allt gick jättebra & lilla tösen där inne verkar lagt på sig lite nu. Jag hade gått upp 0,5 kg på en vecka & mitt SF-mått ligger på 34 tror jag att hon sa. Jag tyckte först att hon sa 33 & det var det ju förra gången men när hon sedan visade kurvan på datorn så låg det nu mallen understa & mitterst kurvan så det kanske var 33 komma något. Jaja det var iaf härligt att se att kurvan börjar titta upp nu =) Hon låg otroligt långt ner fick jag även höra men det gick denna gång att rucka lite lite på huvudet men det var ju ingen fara alls. berättade även att jag börjat få känningar i ryggen till&från & att jag igår kissade stup i kvarten. Vilket hon sa var super för det är ett tecken på att det kommer starta snart. Så nu är det bara att vänta & se vad som händer =)


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Åhh, det är ju nääääraaaa nu :D Spännande! Håller tummarna för att det händer ngt snart!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-24 @ 20:09:53
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

nu är de inte lång tid kvar :) hur mår du? kram

2010-11-24 @ 22:17:35
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!!



Åh är kissandet ett tecken på att nåt är på g? Hoppas det för jag går hur mycket som helst.

Hur känns det annars för dig? Jag är på +3 i dag och känner väl inte så mycket direkt.

2010-11-25 @ 12:41:19
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling