BM besöket

Hej
Ja nu har jag ju äntligen tagit tag i datorn så nu tänkte jag ta & uppdatera er lite om hur det gick hos BM idag =)

Allt gick superbra & jag har nu äntligen gått upp 5 kg! Så dagens vikt stannade på 76,7 kg. Sen hade SF-måttet äntligen farit iväg & låg denna dag på 33cm. Precis över den minsta kurvan men det är jag överlycklig över. För 1½ vecka sen var det ju på 31 så jag hade växt hela 2 cm denna gång istället för 1 som det gått upp dom andra gångerna. Lillans hjärtljud var det lägsta under hela graviditeten (tror jag) & låg på 146 slag/minuten. Och BM gapade bara när hon märkte hur himla långt ner hon låg. Så hon tror att hon kommer komma vilket dag som helst =) Underbart! Tänk att det faktiskt bara är 8 dagar kvar idag inne vi kommit till det datumet vi så länge väntat på. Kan verkliegn inte förstå det. Men det är ju självklart att på bra vis =) Snart kommer våran lilla tös komma ut & vi kommer äntligen få träffan den lilla busen som bott i magen under all denna tid♥


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Ja det är mer än vad man kan tro som ska köpas hem inför Litens ankomst. Måste ändå vara skönt att ha massa sedan innan, både för ekonomin och stressend skull :)



hehe ja, om 10 dagar är det fritt fram för alla gottisgrejor ;D

2010-11-17 @ 21:03:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Twins

=)

2010-11-18 @ 00:56:42
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling