Börjar bli jobbigare nu

Hej
Ja nu börjar det hända saker här hemma. Värkarna kommer nu med 7-5 minuters mellanrum & håller i sig i 1 minut. Så nu håler vi på att fixa lite här hemma inför avfärd tror jag. V är inte riktigt lika lugn som jag är så han har redan startat bilen mm. Men först ska jag ringa & höra med förlossningen om vad dom tycker. Om dom tycker att vi ska komma in lite senare så får vi väl åka & äta under tiden men man vill ju iaf kolla läget. Så från & med nu blir det väl mest mobilbloggnig så ni vet =)


Kommentarer
Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian 090923

Vad roligt:) Lycka till!

2010-11-28 @ 17:42:32
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling