Dagen som varit

Hej
Vilken sekund som helst borde V komma hem med lite god mat från pizzerian så vi ska äta lite. Ska bli så härligt att veta att han nu kommer vara hemma ett par dagar ifall förlossningen startar för det är lite jobbigt att veta att den kan starta när V är på jobbet 1 timma bort & jag är hemma själv med Lilly. Tror visseligen att jag skulle klara av det någon timme inna jag skulle bli tvungen att ringa hit någon men man vet ju inte hur man reagerar på värkarna denna gång med en liten tjej hemma. Känns jobbigt om hon skulle bli rädd när jag får ont.

Idag har vi iaf tagit & bakat lite pepparkakor & även lite bullar med mandelmassa i. Blev jättegott med bullarna faktiskt. Hade aldrig prövat det innan med vi hade mandelmassa låg så jag kände för att pröva =) Så jag har fått lite utfört idg med vilket känns härligt. Nu är jag 100% redo för förlossningen!

Nej nu kom V hem så nu ska vi äta lite =)


Så här söta pepparkakor finns det i frysen nu =) Ska ju synas att det är snart 3 tjejer som bor här ju haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling