Dagens BM besök

Hej
Sorry att jag inte hann blogga efter BM besöket men vi var tvungna att åka hem till mina föräldrar för att fixa lite saker inför morgondagens mäklarbesök.

Det gick jättebra hos våran BM idag. Hjärtljuden slog på med sina fina 156 slag/minuten & nu hade jag kommit tillbaka till kurvan igen =) Ligger visseligen lite under den understa men jag är iaf tillbaka. Så nu ligger SF-måttet på 30cm & jag har gått 36+4 idag. Min vikt är ju därimot ingen att hurra över. Hade på en vecka gått upp fjantiga 0,1 kg trots en massa mat & flera kladdkakor. Förstår inte vad min kropp håller på med alls. Jaja. BM tyckte iaf att jag ska försöka hålla kvar lilla tösen i magen någon vecka till så hon hinner gå upp lite mer. Och visst vill jag ju att hon ska komma ut & må jättebra men hon räknas ju som fullgången nu så man vet ju aldrig =)


Kommentarer
Postat av: MammaMorran

Spännande, det närmar sej ju! Skönt att allt var bättre iaf! Jag ska till BM imorgon- ska bli skönt att höra det lilla hjärtat slå!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-01 @ 21:28:53
URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling