Ensiffrigt!

Hej
Ja tänka sig, idag är vi äntligen nere på ensiffrigt =) Känns otroligt häftigt att vi kommit så nära BF datumet att det endast är 9 dagar kvar nu. Gud vad spännande det är att varje dag vakna upp & inte veta om det är den dagen man kommer bli 2 barnsmamma =)

Idag har vi packat iordning en liten väska med det viktigaste åt Lilly som vi ska ha i bilen. Tänkte att det kan vara bra att ha ifall det skule starta om vi inte är hemma så vi slipper åka hem först & packa åt henne. Ska väl ta & packa in allt som vi ska ha med oss med för annars verkar ju det hela lite dumt eller vad säger ni? =) Så vi ska packa in 3 väskor i bilen & Léones bilstol. Lillys extra stol får vi ställa in i bilen varje gång vi åker någonstans för det blir ju lite jobbigt om allt startar när V jobbar för då har busen ingen stol att ha alls & det är ju inte det bästa kanske. En extraväska går ju alltid att packa med det är ju lite svårt att trolla fram en stol till =) Lilly ska nämligen vara hos mormor eller farmor beroende på när lillan tänker titta ut. Hon kommer få sova hos farmor då hon där kan ha ett eget rum & egen säng vilket hon är van med så det känns bra. Så där kommer hon vara morgon & kvällstid. Sen kommer hon få vara hos sin mormor dagtid så ingen blir utan =) Delad vårdnad kallar vi det haha.

Så det är väl det som står på vårat schema denna dag. Jag skulle vilja åka in till Uppsala idag för att köpa lite julklappar till Lilly. Skönt att ha det fixat innan lillan kommer tycker jag. Men vi får se vad min älskling tycker om det =) Känner jag honom rätt blir det inget iaf men man kanske har tur haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling