Fars dag

Hej
Idag har det ju varit fars dag så denna dag har varit full qav uppvakning. Imorse så gick jag & fröken bus upp vid 8 då hon vaknade & åt lite frukost. När klockan närmade sig 10 ställde vi oss & bakade scones till pappan i huset. När dom var klara fixade jag lite varm choklad & sen gick vi upp till V. Han ville nämligeni nte ha någonting matriellt denna farsdag så då blev det god frukost istället =) Väldigt uppskattat kan jag säga.

Sen var det dags att bege oss till våra föräldrar för att uppvakta & därför har jag inte hunnit med att blogga idag. Men idag är iaf blogghumöret tillbaka vilket känns skönt. Jag älskar verkligen att blogga & det värmer så i mitt hjärta att det varje dag ramlar in läsare som vill kolla vad som händer i vårat liv. TACK! Tack så otroligt mycket för att ni finns!

Kommer låta er fråga på hur mycket ni vill tilsl på onsdag tänkte jag så har ni något ni undrar så fråga på =) Inga frågor kommer lämnas obesvarade.

Nej nu ska jag mysa med min älskade make♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling