Fel fel fel

Hej
Ja vad ska man säga. Snacka om att man är helt borta ibland. Idag äkte vi ju iväg ett tag till Uppsala där jag hann in en snabbis på ikea då jag skulle köpa en massa ramar till förstoringarna jag skickade eftetr här om dagen då 2 st kom redan idag =) Men när jag skulle välja storleken inne på ikea blev jag så otroligt osäker på vilken det var vi hade sen tidigare men valde den som vcar 20x30 då korten brukar vara det. Men det blev ju såklart fel med min vanliga tur. Och jag kunde ju inte låta bli att öppna 2 av ramarna innan jag märkte av detta så. Snacka om oflyt haha. Vi ska visseligen in en snabbis till Uppsala så vi får helt enklet springa in & byta storlekarna då. Kan bytra 4 av dom vi har mot 6 i den lite mindre så det är ju skönt =)

Klant mamma nr 1 =)


Kommentarer
Postat av: Sanne

Finaste du <3

2010-11-06 @ 18:49:45
URL: http://sanneholling.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling