Lördagen som varit

Hej
Sorry för dålig uppdatering. Har inte riktigt hunnit med det idag. Jag gick upp strax efter 9 idag men det har varit full fart hela tiden så ni har tyvärr hamnat lite på sidan idag. Direkt när jag kom ner så tog jag tag i dammsugaren & gick upp för att dra av alla ytor där uppe. Brukar synas när det är dags för det inne på Lillys rum då hon har fullt med mattor på sitt rum & det fasnar alltid saker i dom. Men nu är det fint igen =)

sen var det ner igen för att leka massor med Lilly. Eller jag gjorde så gott jag kunde utan att anstränga mig eller mangen för mycket. Men det blev iaf en del lek innan det var dags för lite lunch. Och efter det begav vi oss till affären för att handla lite smått innan vi bagav oss till svärföräldrarna & det är där vi varit till för ett tag sen.

Just nu sitter jag hemma själv. Eller ja, Lilly ligger uppe & sover men annars är jag själv. V är nere på kyrkogården men kommer nog snart hem. Och när han gjort det så hoppas jag på att han kommer ta upp 1 eller 2 skåp från källlare. Det ena måste verkligen upp då det ska in i vårat sovrum & sen ska det in en massa minikläder dit =) Åh vad mysigt det ska bli att få fixa det. Det andra kommer npg få stå i hallen & det kommer hamna skor där inne. Jag har nämligen fått dille på att få bort alla skor där inne. Klarar inte av att ha dom liggandes i sin lilla korg längre. Eller ja det funkar ju men snart kommer det ju vara en massa snö ute & då måste dom ju stå framme tills dom är torra. Och det orkar jag inte just nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling