Magmys

Hej
Ja, här hemma har ni en mamma som just nu sitter i soffan & passar på att mysa lite med sin stora härliga mage innan den försvinner ifrån oss. Har haft ett otroligt tryck neråt idag & ibland får jag såna otroliga förvärka så nu hoppas vi på att något händer denna helg =) Tänk att det vilket dag sm helst kan vara slut på denna graviditet & vi börjar vårat nya liv som 2 barnsföräldrar! Helt underbara tankar♥

Idag har jag & busen bakat lite. Blev lussebullar & vanliga vaniljbullar så nu är vi förberedda inför lillbusens ankomst =) Tror att Lilly är lika nyfiken på vem som bor i min mage som vi andra är. Tänk att hon snart kommer vara storasyster. Våran lilla tjej♥ Hon kommer verkligen bli en helt fantastisk syster då hon har så otroligt mycket sympati & vårdande. Är så otroligt lycklig att vi har fått henne till våran dotter. Trodde aldrig att jag kunde vara så här lycklig! Och nu sitter vi här med en stor mage som innehåller en till liten dotter som vi snart ska få träffa & lära känna. Life is wonderful!


Kommentarer
Postat av: malin

Uff jag börjar ledsna på magen nu, vill kunna röra mig som vanligt igen.

Här är det bara lite molvärk i magen och ryggen...mest på natten men sen känns det inte mycket mer.

Kanske nåt på g för dig snart i alla fall =)

2010-11-27 @ 11:11:48
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling