Mys

Hej
Här hemma sitter man & kollar på "vem kan slå Filip & Fredrik" som har premiär idag. Sitter i en mjukisdress & luktar BUS sen ettt bra tag tillbaka. Jag gillar verkligen inte lukten av det & har aldrig gjort det heller. Men jag älskar själva produkten. Men nu använder jag Dove summer glow vilket jag tycker luktar minst av dom jag använt & den funkar verkligen superbra på min bleka lilla kropp. Så tummen upp för det =)

Idag blev det inte många knop gjorde men det var ju vad vi hade tänk så det vart ju perfekt. Har verkligen varit en slapp dag idag då vi faktiskt till&med beställde hem mat från pizzan. Hoppas att det kan hjälpa ett till lite med vikten inför morgondagens BM besök. Vill verkligen inte att det bara står +100g en gång till. Jag menar, Léone ska ju gå upp mellan 150-200g i veckan nu & inte ens det hade jag gått upp. Vet inte vad jag ska stoppa i mig för att få upp vikten mera nu för det känns som att jag testat allt men inget funkar. Men vi får väl se hur det ser ut imorgon. Ska dit vid 13.45 & jag vet inte om vi skulle till Uppsala en snabbis innan eller om det blir efter. Men det märks väl =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Är det där vem kan slå Filip och Fredrik bra?

2010-11-07 @ 22:36:35
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Sandra Malmros

Oj vilken fin blogg du har, jag är helt fast ;D

2010-11-10 @ 00:11:44
URL: http://toalettborsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling