Ny vecka & endast 10 dagar kvar

Hej
Idag är det måndag igen & ännu en ny vecka har påbörjats. Och denna dag känns lite extra speciell då det är sista dagen som vi har 2 siffrigt kvar till BF =) Helt sjukt att våran BF bara är 10 dagar bort redan. Hela denna graviditet har gått superfort tycker jag. Inte för att jag tyckte att Lillys gick långsamt heller men den här gången gick det otroligt  fort. Tänk att vi snart kommer få träffa lillan i magen♥

Denna dag är verkligen grå & trist. Ute har det regnat en hel del & nu kommer det snö men det är lite för varmt för att det ska lägga sig så det är slaskigt som bara den ute nu. Här hemma har vi kört på en riktig innedag av den anledningen. Jag har gått runt & småplockat lite hela dagen & Lilly har slitit fram det lika fort =) Jag har nämligen städsug idag men jag får helt enklet hoppas i att det håller sig till kvällen. Pappa V har & håller på att spela xbox vilket verkar vara alla hans planer för denna dag. Tur att Lilly verkar vara på sitt vanliga humör idag. Hon har nämligen varit otroligt klängig den senaste tiden & även varit rätt så gnällig med. Inte alls som hon brukar vara & jag var lite smått orolig att det skulle hålla i sig när lillan kommit så vi inte riktigt skulle klara av att V skulle gå tillbaka till jobbet rätt så fort. Men nu hoppas vi på att våran glada lilla tjej är tillbaka för att stanna =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hittade din blogg av en slump! Känner igen dig :) Är/Var grannar med er i Runnebo. Tror du umgicks mycket med min kusin Katarina på somrarna när ni var mindre! Vilken fantastiskt söt dotter ni har, och grattis till den som snart kommer. Lycka till!

2010-11-15 @ 16:07:06
URL: http://www.lopp4n.devote.se
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

Den 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan

www.mammagala.se

2010-11-15 @ 19:16:52
URL: http://mammagala.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling