Pyntnings lördag

Hej
Idag är det ju dagen innan första advent så idag har jag småfixat lite här hemma. 2 rum har nu julpunt i sig & det enda av dom som är färdigt är konstigt nog hallen =) Där sitter våra enda julgardiner & välkommnar en så glatt. Sen har jag fått upp en julstjärna i ena fönstret & sen hänger det en jullykta i taket. Mys mys mys. I köket har pyntet även kommit fram & där är det bordet som fått sig en julkänsla med julduk, adventsljusstake & en stor lång bunt med kanel =) Helt underbart! Sen har även en ljusstake hamnat i fönsteret där. Men resten av huset är ännu utan pynt.

Idag har vi även varit ute en hel del vilket varit otroligt skönt. Lilly har åkt massa pulka medans hennes föräldrar gått till olika affärer för att införskaffa det sista inför julens ankoms imorgon =) Så nu har vi julmust, glögg mm här hemma. Sen var det ju bara ett stort plus att få komma ut & röra sig lite inann våran lillbuse kommer vilja titta ut. Har vi riktig tur kommer hon kanske lite fortare när vi varit ute & rört på oss =)

Nej nu ska jag ta & fixa lite mera här hemma tror jag. har en sånt otroligt tryck neråt nuförtiden så jag känner att jag vill ha allt & lite till fixat ifall det skulle starta nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling