Söndagsmorgon

Hej
Här hemma är det bara jag & busen som är vakna sedan 9 tiden.Så för mig känns det som sovmorgon fast det inte riktigt var den =) Härligt att bli lite bortskämd såhär i slutet av veckan. Och just nu sitter vi tillsammans här i soffan & kollar på emil i lönneberga på SFkanalen. Mysigt att kolla på sånt som gick när man själv var liten & att Lilly faktiskt tycker att det är mysigt att se på hon med. Mammas lilla gullunge♥

Idag ska vi ju som sagt åka iväg till Uppsala vilket ska bli kul =) SKa ju inte köpa något märkvärdigt men det är härligt att åka iväg för att göra något istället för att bara sitta här hemma & vänta på värkar. Men alla saker kommer ju vara med i bilen ifall något händer. Så just nu väntar vi bara på att pappa V ska vakna & sen får vi se om Sanne & Niclas ville följa med eller om dom stannar hemma.

Idag ska jag även försöka att komma ihåg att köpa lite småsaker till Lillys adventskalernder. Kan ju vara bra att börja köpa på sig lite saker nu kanske innan man helt glömmer bort det i samband med förlossningen. Skulle ju vara otroligt jobbigt om vi skulle behöva strunta i den bara för att man med alla gravidhormonerna glömt att fixa en kalender till busen. Så det ska fixas idag & därmed basta =)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Ja, det finns liksom inte så mycket energi till annat - så helgmys är det bästa :)

2010-11-21 @ 09:53:38
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling