Sjuk liten dam

Hej
Ja som ni ser på rubriken har vi en liten tjej som är lite sjuk. Inatt vakade hon igen & kunde inte somna om alls utan jag fick gå in till henne & sova i extrasängen ihop. Tog lite mer än 1 timme innan hon somnade om men sen sov hon helt okej endå. Sen vaknade hon upp vid 7 tiden & gick raka vägen til sin säng där hon somnade om. Tyvärr väcktes hon senare av att dom startade en motorsåg här utanför. Märkte att hon verkade trött & hängig men jag trode att det berodde på att hon blivit väckt.

Vi gick i vanlig ordning ner & hon fick kläder på sig men hon satt otroligt stilla vilket inte brukar hända så himla ofta. Sen skulle jag fixa lite frukost till henne men hon ville bara hänga på mig men jag fixade lite endå. När vi sen skulle sätta oss i soffan började hon spy lite & sen har det varit hängigt här i soffan. Mackan gick inte alls att äta för henne för den ville upp på engång men jag har fått i henne lite isglass nu & även lite vatten så vi hoppas att det får stanna kvar i lilla magen. Stackars liten♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling