Torsdag

Hej
Ja idag blev det en tidig morgon vilket jag inte riktigt uppskattade idag då jag sovit så otroligt dåligt inatt av någon anledning. Och sen är det ju ingen höjader att börja dagen 7 när man vet att man ska hålla igång Lilly ensam till klockan 17.30 då V kommer hem. Och detta är ju inte pga att Lilly är jobbig på något vis för det är hon verkligen inte. Hon är otroligt snäll & glad nästan alla gånger =) Utan det är helt enklet eftersom jag har det jobbigt nu med mina revben. Har nu varit vaken i 1 timma & det ömmar redan i dom. Men idag är det ju bara 3 veckor kvar till BF så det är bara att kämpa på. Snart så kommer lilla Léone ut & jag får ha mina revben ifred & kan då hålla igång mer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling