Underbara fredag

Hej
Åh vad vackert det är ute nu. En massa snö & mera blir det för det snöar för fullt nu. En rikitgt vit & vacker ju verkar det bli även detta år. Helt underbart att Lilly hitills fått vara med om riktiga jular med en massa snö & inte en enda grön vinter hitills. Visseligen har hon inte så många att gämföra med än men iaf. Och det verkar ju som att Lèone kommer födas till en vit värld hon med =) Hoppas bara att det intye blir någon snöstorm inom den närmsta tiden för då kan jag lova att allt kommer starta då haha.

Ja denna natt har jag vaknat en hel del men det har varit en massa sånna dom senaste veckorna men det är väl för att kroppen är inställd på en massa nattvak kanske. Kan ju hoppas att kroppen har fel & att tösen där inne är lika snäll som syster sin som bara vaknade 2 gånger per natt för matning. Bortskämd redan från början där =) Men än ligger hon kvar i mammas mage & gosar men vi hopas på att hon snart vill titta ut för oj vad alla längtar efter henne nu! Lilly går & klappar på magen & jag frågar då om hon längar efter bebisen & då nickar hon så glatt =)

Idag har vi inga speciella planer här hemma. Funderar på om jag ska slänga ihop bulldegarna nu för det blev inget igår kväll då klockan sprang iväg lite när man märkte att slemmisen hade gått =)Satt mest bara & drömde om att vi snart skulle få möta våran andra lilla tös♥ Så vi får se om jag & Lilly tar & bakar både lussebular & vaniljbullar senare idag. Och sen har vi ju lite pepparkaksdeg liggandes i kylen med som ska få bli kittykakor med =) Så det är väl det som kanske händer idag. Annars komer vi väl mest bara vänta på att lillasyster i magen vill komma ut♥


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

haha okej, övning ger färdighet alltså. Kanske inte ska ge upp de där med självutlösaren riktigt än då :D Gud vad galet att bara sitta och vänta på att lillan ska komma ut! Lilly, föddes hon nära/innan/efter BF? :) Kram

2010-11-26 @ 11:12:14
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 34

Åh nej, vi får hoppas att du inte behöver gå en vecka till! Jag ska hålla tummarna för att hon kommer i helgen :D kram

2010-11-26 @ 12:55:31
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling