Väntar & väntar

Ja det är väl exakt vad vi gör här hemma. Vi bara väntar & väntar känns det som. Men fröken verkar vilja stanna kvar ett litet tag till & om hon känner att det är de hon vill så kan vi inte göra annat än hoppas på att hon snart vill komma ut för att visa sig =)

Här hemma är vi iaf snart helt klara med julpyntet. Alla rum har nu julbelysning & nu håller jag på att placera ut alla tomtar. Svårt att hitta platser åt dom då jag vet att min älskade dotter gärna vill ta hand om dom & man är ju rädd för att hon ska råka ha sönder en för att sedan göra sig illa. Så jag letar efter barnsäkra ställen här hemma. Vilket inte är allt för lätt då vi har en dotter som förstår precis hur hon ska göra för att ta sig till ett ställe som vi tror att hon inte kommer åt =) lite för smart tror jag att damen är haha. Men vi får väl helt enkelt se var dom hamnar tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling