Värkarna fortsätter lungt komma

Hej
Ja här hemma verkar det iaf som att vi har en liten tös på G =) Underbart! Men det är helt sjukt då värkarna kommer med ca 8-10 minuter mellan sig för att sitta i 1 minut ifall ag är stilla men rör jag på mig så blir det andra bullar. Oj vad dom kickar igång då. Försöker iaf varva lite men ryggen är otroligt öm redan efter 10 timmars väkar. Helt sjuk med tanke på att förlossnigen med Lilly tog 22 timmar allt som allt. Men det kanske blir supersnabbt sen, det vet jag ju inte. Dom brukar ju säga att nr 2 brukar gå fortare men eftersom värkarna inte riktigt kommer punktligt denna gång som det gjorde med Lilly så kanske det tar lite längre tid? Elelr så är jag bättre på att hantera dom denna gång. Jaja, vi får se när vi kommer åka in & trycka ut denna lilla tjej helt enkelt =)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Åååå nu blev jag alldeles till mig här!!! Nu jäklas ska ni få träffa er lilla tjej :D :D Jag håller alla tummar och tår! KRAMAR

2010-11-28 @ 13:57:42
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna

Åh vad spännande! Lycka till!

2010-11-28 @ 16:13:18
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling