Den växande magen♥

Ja som ni säkert märkt har jag inte riktigt hunnit blogga idag heller. Eller hunnit har jag ju gjort om jag hade haft orken. Men jag har så otroligt ont i mina revben till&från att jag bara vill ligga ner för att avlasta lite. Och jag har ju verkligen en helt underbar dotter som låter mig ligga ner lite längre stunder när jag inte längre orkar sitta upp. MEn jag försöker att ta idag den tiden jag missar med henne när jag ligger platt som en pannkaka i soffan med att leka massor med henne när kroppen orkar. Så det är det som har tagit upp min tid idag, mina 2 flickor.

Men nu har jag ju iaf fått lite kort knäppta på magen & försöker plocka upp lite saker lite som orken finns. Ska snart ta tag i dammsugningen & skruning av golvet så jag bara kan ta det lugnt resten av kvällen sen. Ska då även försöka ta atg i alla kommentarer & mejl jag fått.

Men här kommer iaf denna veckas magbilder =)

Med tröjan på

Utan. Magen har växt till sig lite nu känns det som för nu börjar folk säga att det blivit en kula iaf haha

Min älskade lilla buse i magen. Tänk att det är 5 veckor kvar innan vi får se dig. Eller kanske till&med tidigare då du inte alls vill vända dig rätt. Lilla busen vår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling