Fredag 1 oktober

Hej
Idag är det 1 oktober. Hur i hela friden kan det redan vara oktober? Men det är helt underbart med då det nu bara är 2 månader kvar innan vi har 2 små tjejer här hemma =) Underbart!

Igår mådde jag ju som sagt illa under en lång tid så det blev inga magbidelr tyvärr. Ska ta dom nu idag istället & lägga in. Förstår inte att jag börjat må illa helt plötsligt. Kan komma lite då & då känns det som. Måste vara att Léone ligger nära någon nerv eller så. Men men. Det är ju ingen fara då det alltid är hanterbart illamående. Det är ju inte så att jag måste ligga still i soffan/sängen en hel dag frö att det ska försvinna eller ligga på toan för att få bort det. Kan ju sitta i soffan & ta det lugnt eller småfixa lite. Känndes ju dock inte som en bra ide att knäppa magbilder då man är helt grön i ansiktet =)

Idag jobbar V så jag & busen får helt enkelt roa oss själva. men det kommer ju säkert gå bra som vanligt. Kan dock säga att det inte var någon höjdare imorse då hon öppnade sin sovrumms dörr själv! Så nu är det dags att fixa dörrhandtaget där inne. Visst vaknar vi ju fort av henne så vi kommer jui vara vakna innan hon hinner öppna dörren men endå. Lite läskigt om hon vaknar utan att säga något & går ner helt själv. Rackarns busunge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling