Fredagskväll

Hej
Varning för snurrit inlägg =) Känner att det lätt blir så när man inte bloggat på hela dagen & försöker få med allt på samma gång. Men nu har jag ju varnat er iaf =)

Åh herregud vilken dag jag haft med Lilly. Hon har till & från haft dåliga stunder. Hon hade en sån dag igår med för den delen. Hon blir tokig ibland över att jag inte längre orkar leka som en tok med henne till 100%. Och jag tycker själv att det är supertråkigt att inte kunna busa som vanligt. Magen tar ju i hela tiden när jag böjer mig ner & idag har hon legat mot revbeben hela tiden. Vilket betyder att det är skönast att ligga ner. Men hon verkar förstå att jag inte är mig själv heller då hon kommer med leksaker till soffan så vi kan leka här =) Och idag v inte om hon saknat V  extra mycket för idag gick hon & ropade efter honom hela dagen.

Här hemma har vi haft lite myskväll med hämtmat när V kom hem. Han tog en piza & jag hamburgare. Lilly fick smaka av oss båda. Vet att det inte är det bästa att ge sitt barn hämtmat redan men hon gör ju av med så himla mycket energi hela tiden så hon går ju inte upp i vikt så bra så det känns som att det är okej. Kan ju säga att hon nästan bara åt hamburgare med så det är inte så farligt.

Jag tog lite egen efterätt sen när Lilly lagt sig. Blev kladdkaka med Just nu väntar vi på aglass. Så himla gott! Att jag sen göder upp fröken där inne är ju ett stort plus med haha. Försöker ju att äta upp mig lite inför måndag då vi ska på extrakoll hos BM. Hoppas att SF-måttet kommit upp till sin vanliga lilla kurva igen så jag inte ligger kvar där nere. Jaja nog om det. Just nu ligger jag ner i soffan & har otroligt ont i revbenen då tösen trycker på som bara den & väntar på att IDOL ska börja igen. Känner mig inte så intresserad av idol längre av någon anledning men det är mysigt att få sitta ihop med V & mysa så det spelar ingen roll vad som är på TV känner jag =) Cheesy I know haha

När hon är glad är hon så otroligt glad våran lilla prinsessa♥


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Ja för när man är höggravid orkar man liksom inte med så mycket spring, så då är bio perfekt :D Tyvärr hade jag en småjobbig upplevese igår, men annars var det mysigt :) Kram

2010-10-30 @ 10:07:15
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling